Bak mailde diyorki;
Number of license : 1 (yani türkçesi bu yazılımı yalnızca bir sunucuya kurup kullanabilirsin)
Bkz
http://www.g6ftpserver.com/en/pricing
yazdıklarını ingilizce bilmeyişine veriyor ve meslektaşım olmandan dolayı utanıyorum.
bende senden utanıyorum artık ikimizde birbirimizden utanıyoruz hadi iyi akşamlar.