Linux üzerine kuruluyorsa pure-ftpd öneririm.
He bunların hepsi varda bu kadar cafcaflı ekranlarda seyredemiyorsunuz maalesef, işi bilen linuxta zaten beş kuruş para vermeden gene6 yı gömecek sistemler hazırlıyor merak etme,
ayrıca o senin kendi lisansını girmene biz ***** kullanım diyoruz işte, bari bu kadar pişkince söyleme ortalıkta
Yani diyonki sen ben ssh 7/24 uyumadan server indirenleri takip edebilirim diyon + neden pişkin olcam lisans parasını ben vermedimmi? ben verdim
istersem kullanırım istersem kullanmam

bunada kimse karışamaz
http://depodepo.eu/ http://www.hdarsivi.com/ http://www.vipmerkezi.net/
gibi tr en büyük siteler bile gene 6 kullanıyor
ayrıca w a r e z demek gitim lisansı kırmak demek ben neden kırık kullanırım
aldırım lisans pro lisans 99 adet server kurabilirim.
ben lisans falan kırmadım parasını ödedim aldım sende git öde al