Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru olduğunu savunanlara yazın onu
Yazdığım yanlış anlaşıldı sanırım.

Ben yorumu size ve sizin gibi düşünen kişilere yazdım.

1 sunuculuk lisansı birden fazla sunucuya kullanmak hatadır, yanlıştır. Büyük bir kesim bu hatayı yapıyor diye bu doğruymuş gibi empoze ettirilmemeli.

Bir imam hutbe sırasında okuduğu herşeye birebir uymuyor olabilir. Ama olması gereken budur şeklinde doğru olanı bize iletiyor.

Burada da bir yanlış varsa insanlar bunu iletiyor. Ama bu iletimi yapan kişi ben kusursuzum her hakkı gözetirim asla yanlış uygun olmayan işleri yapmam diye bir iddiada bulunmuyor.