Bak mailde diyorki;
Number of license : 1 (yani türkçesi bu yazılımı yalnızca bir sunucuya kurup kullanabilirsin)
Bkz
http://www.g6ftpserver.com/en/pricing
yazdıklarını ingilizce bilmeyişine veriyor ve meslektaşım olmandan dolayı utanıyorum.
Bravo tebrik ederim.
Cahil cesareti başka birşey.
Birde hızlı koşan atın hikayesi var