• 30-10-2013, 23:54:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux üzerine kuruluyorsa pure-ftpd öneririm.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He bunların hepsi varda bu kadar cafcaflı ekranlarda seyredemiyorsunuz maalesef, işi bilen linuxta zaten beş kuruş para vermeden gene6 yı gömecek sistemler hazırlıyor merak etme,

    ayrıca o senin kendi lisansını girmene biz ***** kullanım diyoruz işte, bari bu kadar pişkince söyleme ortalıkta
    Yani diyonki sen ben ssh 7/24 uyumadan server indirenleri takip edebilirim diyon + neden pişkin olcam lisans parasını ben vermedimmi? ben verdim
    istersem kullanırım istersem kullanmam bunada kimse karışamaz

    http://depodepo.eu/
    http://www.hdarsivi.com/
    http://www.vipmerkezi.net/

    gibi tr en büyük siteler bile gene 6 kullanıyor

    ayrıca w a r e z demek gitim lisansı kırmak demek ben neden kırık kullanırım

    aldırım lisans pro lisans 99 adet server kurabilirim.




    ben lisans falan kırmadım parasını ödedim aldım sende git öde al
  • 31-10-2013, 00:03:33
    #11
    Bak mailde diyorki;
    Number of license : 1 (yani türkçesi bu yazılımı yalnızca bir sunucuya kurup kullanabilirsin)
    Bkz http://www.g6ftpserver.com/en/pricing
    Alıntı
    Ex: deploying Gene6 FTP Server professional on 15 computers would cost : 15 * $125.95 = $1439.25
    ...
    Prices are per installed license, you need 1 license to run 1 server on 1 computer.
    yazdıklarını ingilizce bilmeyişine veriyor ve meslektaşım olmandan dolayı utanıyorum.
  • 31-10-2013, 00:28:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak mailde diyorki;
    Number of license : 1 (yani türkçesi bu yazılımı yalnızca bir sunucuya kurup kullanabilirsin)
    Bkz http://www.g6ftpserver.com/en/pricing


    yazdıklarını ingilizce bilmeyişine veriyor ve meslektaşım olmandan dolayı utanıyorum.
    bende senden utanıyorum artık ikimizde birbirimizden utanıyoruz hadi iyi akşamlar.
  • 31-10-2013, 04:55:22
    #13
    Cahil cesareti başka birşey.
  • 31-10-2013, 06:43:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yahu sanki bazıları her sunucusuna orjinal lisans alıyorcasına konuşmuş.

    Bende kuruyorum ve bir çok vip sunucusuna kurduk halada kullanıyorlar, milyarda para kazanıyorlar. Kurdurmak isteyen varsa skypedan eklesin yardımcı olalım.

    Ayrıca ip kontrolu sağlatırsın, o kullanıcıya tek ip haricinde girişi engelletir, hatta sabit ipsi var ise sadece o ipden gimesine izin verirsin.
  • 31-10-2013, 11:32:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak mailde diyorki;
    Number of license : 1 (yani türkçesi bu yazılımı yalnızca bir sunucuya kurup kullanabilirsin)
    Bkz http://www.g6ftpserver.com/en/pricing


    yazdıklarını ingilizce bilmeyişine veriyor ve meslektaşım olmandan dolayı utanıyorum.
    Bravo tebrik ederim.

    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahil cesareti başka birşey.
    Birde hızlı koşan atın hikayesi var
  • 31-10-2013, 21:39:02
    #16
    Herkesin hata yapmasi o hatanin hata degil de bir dogru oldugu anlamina gelmez.

    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sanki bazıları her sunucusuna orjinal lisans alıyorcasına konuşmuş.

    Bende kuruyorum ve bir çok vip sunucusuna kurduk halada kullanıyorlar, milyarda para kazanıyorlar. Kurdurmak isteyen varsa skypedan eklesin yardımcı olalım.

    Ayrıca ip kontrolu sağlatırsın, o kullanıcıya tek ip haricinde girişi engelletir, hatta sabit ipsi var ise sadece o ipden gimesine izin verirsin.
  • 31-10-2013, 21:46:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin hata yapmasi o hatanin hata degil de bir dogru oldugu anlamina gelmez.
    Doğru olduğunu savunanlara yazın onu
  • 31-10-2013, 22:55:04
    #18
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru olduğunu savunanlara yazın onu
    Yazdığım yanlış anlaşıldı sanırım.

    Ben yorumu size ve sizin gibi düşünen kişilere yazdım.

    1 sunuculuk lisansı birden fazla sunucuya kullanmak hatadır, yanlıştır. Büyük bir kesim bu hatayı yapıyor diye bu doğruymuş gibi empoze ettirilmemeli.

    Bir imam hutbe sırasında okuduğu herşeye birebir uymuyor olabilir. Ama olması gereken budur şeklinde doğru olanı bize iletiyor.

    Burada da bir yanlış varsa insanlar bunu iletiyor. Ama bu iletimi yapan kişi ben kusursuzum her hakkı gözetirim asla yanlış uygun olmayan işleri yapmam diye bir iddiada bulunmuyor.