• 31-10-2013, 23:05:02
    #19
    Üyeliği durduruldu
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığım yanlış anlaşıldı sanırım.

    Ben yorumu size ve sizin gibi düşünen kişilere yazdım.

    1 sunuculuk lisansı birden fazla sunucuya kullanmak hatadır, yanlıştır. Büyük bir kesim bu hatayı yapıyor diye bu doğruymuş gibi empoze ettirilmemeli.

    Bir imam hutbe sırasında okuduğu herşeye birebir uymuyor olabilir. Ama olması gereken budur şeklinde doğru olanı bize iletiyor.

    Burada da bir yanlış varsa insanlar bunu iletiyor. Ama bu iletimi yapan kişi ben kusursuzum her hakkı gözetirim asla yanlış uygun olmayan işleri yapmam diye bir iddiada bulunmuyor.
    Bende genelleme olarak konuştum zaten bunun doğru olduğunu savunan kişiler alınsın üstüne diye, bu gün OVH dan yada bu benzeri otomasyon kullanan yada sanallaştırmasında Windows yada yazılımsal lisans gerektiren, yada ESX yazılımını lisanslı kullanan kaç kişi vardır sizce, ben size oran verebilirim çok rahatlıkla %0,01 (onbinde bir). Bunlarda çok çok sıkı denetleme geçirenler yada muhasebesel giderlerinde kullanılmak üzere olanlardır.

    Ben bunun doğru olduğunu savunduğum noktasını zaten hiç bir satırım da bulamazsınız, ama bunları görmemezlikten gelip sanki hiç yapılmamış duyulmamış gibi "aaaa ne kadar yanlış" "o tek lisans için bide utanmıyormusun" yazmakta abeste iştikal değil mi sizce ?

    Benim tepkimin buna olduğu aşikar, söylediklerimi farklı yerlere çekmenin bir anlamı yok.
  • 31-10-2013, 23:17:06
    #20
    Burada asıl tepki gösterilen konuyu siz anlamamışsınız.

    Ben (ve benim gibi düşünen birçok kişi tanıyorum forumda) bu konulara yazmak istemiyoruz ama bazen tutamıyoruz kendimizi.

    Burada asıl olay bazılarının şovmenliği. Asıl tepki alan konu bu.

    Şovmenlik yapan bu insanlar bir de çok biliyor gibi afra tafra yapıp birşey de bilmeyince bu tarz tepkiler alıyorlar.

    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende genelleme olarak konuştum zaten bunun doğru olduğunu savunan kişiler alınsın üstüne diye, bu gün OVH dan yada bu benzeri otomasyon kullanan yada sanallaştırmasında Windows yada yazılımsal lisans gerektiren, yada ESX yazılımını lisanslı kullanan kaç kişi vardır sizce, ben size oran verebilirim çok rahatlıkla %0,01 (onbinde bir). Bunlarda çok çok sıkı denetleme geçirenler yada muhasebesel giderlerinde kullanılmak üzere olanlardır.

    Ben bunun doğru olduğunu savunduğum noktasını zaten hiç bir satırım da bulamazsınız, ama bunları görmemezlikten gelip sanki hiç yapılmamış duyulmamış gibi "aaaa ne kadar yanlış" "o tek lisans için bide utanmıyormusun" yazmakta abeste iştikal değil mi sizce ?

    Benim tepkimin buna olduğu aşikar, söylediklerimi farklı yerlere çekmenin bir anlamı yok.
  • 31-10-2013, 23:22:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada asıl tepki gösterilen konuyu siz anlamamışsınız.

    Ben (ve benim gibi düşünen birçok kişi tanıyorum forumda) bu konulara yazmak istemiyoruz ama bazen tutamıyoruz kendimizi.

    Burada asıl olay bazılarının şovmenliği. Asıl tepki alan konu bu.

    Şovmenlik yapan bu insanlar bir de çok biliyor gibi afra tafra yapıp birşey de bilmeyince bu tarz tepkiler alıyorlar.
    Ben görememişim o zaman bu konuda çok biliyormuş imajı yaratanı. Zahmet olmazsa yazın yada PM atınki ben geride kalmayım.
  • 01-11-2013, 12:08:54
    #22
    Şu forumda bir gün sdik yarışı olmadan konuşma ve paylaşım yapılacak. İnanıyorum ben buna. Ne zaman olur kim bilir.

    İsteyen pure-ftp kullanır, isteyen file-zilla server kullanır. Abartanı windows server ın ftp sini kullanır. Amacı dışına çıkartmayın şu forumu.

    Hayret valla.