butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada asıl tepki gösterilen konuyu siz anlamamışsınız.

Ben (ve benim gibi düşünen birçok kişi tanıyorum forumda) bu konulara yazmak istemiyoruz ama bazen tutamıyoruz kendimizi.

Burada asıl olay bazılarının şovmenliği. Asıl tepki alan konu bu.

Şovmenlik yapan bu insanlar bir de çok biliyor gibi afra tafra yapıp birşey de bilmeyince bu tarz tepkiler alıyorlar.
Ben görememişim o zaman bu konuda çok biliyormuş imajı yaratanı. Zahmet olmazsa yazın yada PM atınki ben geride kalmayım.