Şu forumda bir gün sdik yarışı olmadan konuşma ve paylaşım yapılacak. İnanıyorum ben buna. Ne zaman olur kim bilir.

İsteyen pure-ftp kullanır, isteyen file-zilla server kullanır. Abartanı windows server ın ftp sini kullanır. Amacı dışına çıkartmayın şu forumu.

Hayret valla.