Burada asıl tepki gösterilen konuyu siz anlamamışsınız.
Ben (ve benim gibi düşünen birçok kişi tanıyorum forumda) bu konulara yazmak istemiyoruz ama bazen tutamıyoruz kendimizi.
Burada asıl olay bazılarının şovmenliği. Asıl tepki alan konu bu.
Şovmenlik yapan bu insanlar bir de çok biliyor gibi afra tafra yapıp birşey de bilmeyince bu tarz tepkiler alıyorlar.
Bende genelleme olarak konuştum zaten bunun doğru olduğunu savunan kişiler alınsın üstüne diye, bu gün OVH dan yada bu benzeri otomasyon kullanan yada sanallaştırmasında Windows yada yazılımsal lisans gerektiren, yada ESX yazılımını lisanslı kullanan kaç kişi vardır sizce, ben size oran verebilirim çok rahatlıkla %0,01 (onbinde bir). Bunlarda çok çok sıkı denetleme geçirenler yada muhasebesel giderlerinde kullanılmak üzere olanlardır.
Ben bunun doğru olduğunu savunduğum noktasını zaten hiç bir satırım da bulamazsınız, ama bunları görmemezlikten gelip sanki hiç yapılmamış duyulmamış gibi "aaaa ne kadar yanlış" "o tek lisans için bide utanmıyormusun" yazmakta abeste iştikal değil mi sizce ?
Benim tepkimin buna olduğu aşikar, söylediklerimi farklı yerlere çekmenin bir anlamı yok.