Digiturkplay kullanan var mı?
24
●1.002
- 24-01-2013, 22:29:08Tam ne zaman açıldığını bilmiyorum da büyük maçlar öncesi yarım saat bir saat önceden açmak lazım sonra digiturkün sitesi kitlendiği için yayına erişim sağlanmıyorUix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2013, 16:16:41yazılanlara aldırma netin 3 mb bile olsa infinite hd player ile HD izleyebiliyorsun. diğer player silverlightta sıkıntı yaşanabiliyor ama onu kullanmazsın zaten. birde dedikleri gibi aşırı yüklenme falan olmuyor bi kaç kere saldırdılar digitürkte önlemini aldı artık sorun yok.
- 25-01-2013, 17:51:39Bu öneriyi dikkate alıcam bugün Karabük maçını açıp deneme yapıcamExam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Infinite olmadan zaten izlenmiyor, sanırsam? Çünkü ben dün indirdim ATV vs öyle açabildim.Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-01-2013, 10:58:36aynen bendede ses gitmiyor tv ye.Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin Hdmi altın uçlumuydu?
şimdi yayınlar maç zamanı mı çıkıyor? Çünkü şuan izleyemiyorum ligtv yi.
