• 24-01-2013, 20:38:31
    #10
    Donuyor dedikleri çok değil 2sn den fazla donma yaşanmıyor ve toplam maç boyunca 3-5 kere anca. Bende alırken tedirgindim ama iyi almışım diyorum şimdi
  • 24-01-2013, 21:18:19
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yayin macdan 1dk civarinda sonra geliyor yani asil gol oldugunu twitterdan ogrenip sonra canli izlyioruz. tek kotu yani o

    sezon sonuna kadar kampanyasi vardi $159 aldim bende kullaniyorum pazar gununden beri
  • 24-01-2013, 21:51:42
    #12
    Satın aldım şimdi yayınlar maç zamanı mı çıkıyor? Çünkü şuan izleyemiyorum ligtv yi.
  • 24-01-2013, 22:29:08
    #13
    Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satın aldım şimdi yayınlar maç zamanı mı çıkıyor? Çünkü şuan izleyemiyorum ligtv yi.
    Tam ne zaman açıldığını bilmiyorum da büyük maçlar öncesi yarım saat bir saat önceden açmak lazım sonra digiturkün sitesi kitlendiği için yayına erişim sağlanmıyor
  • 25-01-2013, 16:16:41
    #14
    yazılanlara aldırma netin 3 mb bile olsa infinite hd player ile HD izleyebiliyorsun. diğer player silverlightta sıkıntı yaşanabiliyor ama onu kullanmazsın zaten. birde dedikleri gibi aşırı yüklenme falan olmuyor bi kaç kere saldırdılar digitürkte önlemini aldı artık sorun yok.
  • 25-01-2013, 17:51:39
    #15
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam ne zaman açıldığını bilmiyorum da büyük maçlar öncesi yarım saat bir saat önceden açmak lazım sonra digiturkün sitesi kitlendiği için yayına erişim sağlanmıyor
    Bu öneriyi dikkate alıcam bugün Karabük maçını açıp deneme yapıcam

    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılanlara aldırma netin 3 mb bile olsa infinite hd player ile HD izleyebiliyorsun. diğer player silverlightta sıkıntı yaşanabiliyor ama onu kullanmazsın zaten. birde dedikleri gibi aşırı yüklenme falan olmuyor bi kaç kere saldırdılar digitürkte önlemini aldı artık sorun yok.
    Infinite olmadan zaten izlenmiyor, sanırsam? Çünkü ben dün indirdim ATV vs öyle açabildim.
  • 26-01-2013, 10:56:09
    #16
    Dün Karabük - Kasımpaşa maçını izledim LedTV de 40". 10 numara görüntü vardı. Yalnız HDMI ile bağladığım halde TV ye maçın sesi gitmedi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?
  • 26-01-2013, 10:58:36
    #17
    Googital.com
    Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün Karabük - Kasımpaşa maçını izledim LedTV de 40". 10 numara görüntü vardı. Yalnız HDMI ile bağladığım halde TV ye maçın sesi gitmedi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?
    aynen bendede ses gitmiyor tv ye.
    Sizin Hdmi altın uçlumuydu?
  • 26-01-2013, 14:26:50
    #18
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen bendede ses gitmiyor tv ye.
    Sizin Hdmi altın uçlumuydu?
    Aynen hocam altın.