Tam ne zaman açıldığını bilmiyorum da büyük maçlar öncesi yarım saat bir saat önceden açmak lazım sonra digiturkün sitesi kitlendiği için yayına erişim sağlanmıyor
Bu öneriyi dikkate alıcam bugün Karabük maçını açıp deneme yapıcam
yazılanlara aldırma netin 3 mb bile olsa infinite hd player ile HD izleyebiliyorsun. diğer player silverlightta sıkıntı yaşanabiliyor ama onu kullanmazsın zaten. birde dedikleri gibi aşırı yüklenme falan olmuyor bi kaç kere saldırdılar digitürkte önlemini aldı artık sorun yok.
Infinite olmadan zaten izlenmiyor, sanırsam? Çünkü ben dün indirdim ATV vs öyle açabildim.