Dün Karabük - Kasımpaşa maçını izledim LedTV de 40". 10 numara görüntü vardı. Yalnız HDMI ile bağladığım halde TV ye maçın sesi gitmedi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?