Konu
Digiturkplay kullanan var mı?
26-01-2013, 10:58:36
#17
Emrah
Googital.com
Uix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün Karabük - Kasımpaşa maçını izledim LedTV de 40". 10 numara görüntü vardı. Yalnız HDMI ile bağladığım halde TV ye maçın sesi gitmedi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?
aynen bendede ses gitmiyor tv ye.
Sizin Hdmi altın uçlumuydu?