yazılanlara aldırma netin 3 mb bile olsa infinite hd player ile HD izleyebiliyorsun. diğer player silverlightta sıkıntı yaşanabiliyor ama onu kullanmazsın zaten. birde dedikleri gibi aşırı yüklenme falan olmuyor bi kaç kere saldırdılar digitürkte önlemini aldı artık sorun yok.