Uix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Digiturkplay kullanan var mı?
24
●1.002
- 26-01-2013, 15:34:06Akşam deniyim sonuca yazarım hocam.Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 15:54:39Hocam daha önce ben bilgisayarı çok kez bağladığımda geliyordu ses. Lakin digiturkde gelmedi.Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 20:06:24Ses laptop üzerinden geliyorsa onu denetim masası ses bölümünden ayarlayın.Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2013, 12:55:19Aynen hocam bende yaptım olduEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam düzeldiStarks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
