Konu
Digiturkplay kullanan var mı?
26-01-2013, 15:34:06
#20
Uix
Emrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben biraz araştırdım da , Ekran kartı ayarlarından sesi realtek değilde hdmi olarak değiştirin. Daha denemedim ben..
Akşam deniyim sonuca yazarım hocam.