Konu
Digiturkplay kullanan var mı?
26-01-2013, 14:30:53
#19
Emrah
Googital.com
Uix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen hocam altın.
Ben biraz araştırdım da , Ekran kartı ayarlarından sesi realtek değilde hdmi olarak değiştirin. Daha denemedim ben..