• 22-01-2013, 02:05:14
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes 1 lira versin
    iniesta fenere gelsin
    Selçuk ve Baroni varken ne gerek var hocam
  • 22-01-2013, 08:21:32
    #56
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu galatasaraylılarda bi çekememzlik var yahu anlayamadım
    Sneijder'ide göreceğiz, Belhanda'yıda..
    Şu çekememezlik lafını sen kullanma bari ya )

    https://www.r10.net/search.php?do=fin...hreadid=960938
  • 22-01-2013, 08:24:54
    #57
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahanızda şampiyonluk alındı ve kutlandı. Klasik fenerbahçelinin kendini avutması. Galatasaray'ın yenememesi kadıköyde.
    Beyler bu arkadaşın takımının uefa kupası var ama olmuyor...


    Takımımıza hayırlı olsun. Bir sıkıntı yaşamaz inşallah. Gs taraftarının Fb taraftarına saygısının olduğunu düşünmüyorum bu forumda keza gs transferinin bulunduğu konuya girin bakın nasıl bir mesaj atmışım. ''jane'' den beklemezdim şahsen saygın gs üyelerindendir. Yeri geldiğinde objektif bakabiliyor....
    Saygı duymanız gerekir. Yada girip boş muhabbet yapmamak gerekir.
  • 22-01-2013, 10:11:42
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bu arkadaşın takımının uefa kupası var ama olmuyor...


    Takımımıza hayırlı olsun. Bir sıkıntı yaşamaz inşallah. Gs taraftarının Fb taraftarına saygısının olduğunu düşünmüyorum bu forumda keza gs transferinin bulunduğu konuya girin bakın nasıl bir mesaj atmışım. ''jane'' den beklemezdim şahsen saygın gs üyelerindendir. Yeri geldiğinde objektif bakabiliyor....
    Saygı duymanız gerekir. Yada girip boş muhabbet yapmamak gerekir.
    Gayet saygı duyuyorum.

    Lakin yabancı basından ve yerli basından duyduğuma göre yalan olduğu net belli mi bilmiyorum o mont. başkanının ne olduğu belli, Koskoca Fenerbahçe başkanına bu lafı (etmişse) bu transferin üstüne neden gidiyorlar anlamıyorum. Ha etmemişse gerçekten neden yalanlanmıyor ve fransız sitelerde boydan boya alay ediyorlar bu sinirime dokundu.
    Ben zaten Fransızlardan nefret ederim. Ki o manyak başkanında türk düşmanı olduğuna adım gibide eminim.

    Saygısız olduğum başka mesaj varsa göster özür dileyerek sileyim.
  • 22-01-2013, 10:25:48
    #59
    Googital.com
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahanızda şampiyonluk alındı ve kutlandı. Klasik fenerbahçelinin kendini avutması. Galatasaray'ın yenememesi kadıköyde.
    Bizde 100. Yılınızda şampiyonluğu elinizden aldık vs vs diye gider.

    Bence gerek yok böyle şeylere, sonra türk futbolu neden gelisemiyor diyorsunuz.
    Konuya bak yorumlara bak..
  • 22-01-2013, 10:41:20
    #60
    sanırım aziz yıldırım gündem değiştirmek için yaptı

    L'equipe gazetesinin internet sitesine bir röportaj veren Nicollin'e, Fenerbahçe'nin Belhanda'nın transferi için yaptığı resmi açıklama soruldu. Niccolin "Belhanda'yı Fenerbahçe'den başka kim istiyor bilmiyorum ama finansal garanti açısından oraya transferi karışık bir durumda. Belhanda, Fenerbahçe'ye gitmeyecek, bu imkansız" diyerek herkesi şoke etti.

    haberin tarihi : 22.01.2013 09:12:59

    kaynak : http://spor.mynet.com/haber/belhanda...rbahceye/58973
  • 22-01-2013, 10:59:07
    #61
    Kulüp başkanı işin cılkını çıkardı.
  • 22-01-2013, 17:43:54
    #62
    İyi Bir Futbolcu Gelmesini İsterim...

    Hayırlı Olsun Bakalım.

    ...
  • 23-01-2013, 12:26:03
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Montpellier Başkanı Louis Nicollin, Fenerbahçe'nin de istediği Younes Belhanda için Inter ile 14 milyon avroya anlaşmaya vardığını açıkladı.
    kaynak