Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler bu arkadaşın takımının uefa kupası var ama olmuyor...


Takımımıza hayırlı olsun. Bir sıkıntı yaşamaz inşallah. Gs taraftarının Fb taraftarına saygısının olduğunu düşünmüyorum bu forumda keza gs transferinin bulunduğu konuya girin bakın nasıl bir mesaj atmışım. ''jane'' den beklemezdim şahsen saygın gs üyelerindendir. Yeri geldiğinde objektif bakabiliyor....
Saygı duymanız gerekir. Yada girip boş muhabbet yapmamak gerekir.
Gayet saygı duyuyorum.

Lakin yabancı basından ve yerli basından duyduğuma göre yalan olduğu net belli mi bilmiyorum o mont. başkanının ne olduğu belli, Koskoca Fenerbahçe başkanına bu lafı (etmişse) bu transferin üstüne neden gidiyorlar anlamıyorum. Ha etmemişse gerçekten neden yalanlanmıyor ve fransız sitelerde boydan boya alay ediyorlar bu sinirime dokundu.
Ben zaten Fransızlardan nefret ederim. Ki o manyak başkanında türk düşmanı olduğuna adım gibide eminim.

Saygısız olduğum başka mesaj varsa göster özür dileyerek sileyim.