Sahanızda şampiyonluk alındı ve kutlandı. Klasik fenerbahçelinin kendini avutması. Galatasaray'ın yenememesi kadıköyde.
Beyler bu arkadaşın takımının uefa kupası var ama olmuyor...
Takımımıza hayırlı olsun. Bir sıkıntı yaşamaz inşallah. Gs taraftarının Fb taraftarına saygısının olduğunu düşünmüyorum bu forumda keza gs transferinin bulunduğu konuya girin bakın nasıl bir mesaj atmışım. ''jane'' den beklemezdim şahsen saygın gs üyelerindendir. Yeri geldiğinde objektif bakabiliyor....
Saygı duymanız gerekir. Yada girip boş muhabbet yapmamak gerekir.