• 21-01-2013, 20:00:36
    #19
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle algılamadım basına kaçamak cevap vermekten başka birşey değil. Geçiştiriyor. Bir kaç böyle konuşmaları izledim basına fazla konuşmuyor bu şekilde kaçamak cevaplar vererek hızla oradan ayrılmaya çalışıyor. Adam aptal mı tekliflerin içinde en memnun kaldığı yere dalga geçecek.

    Montpellier başkanının lafına gelecek olursak hadi olmamış gibi yapalım. Belhanda için hayırlı olsun size

    Bu arada kaç gün oldu hala gelmiyor (Fenerli modu)


    Emrah ne alaka şimdi koşa koşa gidip alıp gelmekle CEO Arıboğan zaten İtalyada kalmadı mı? Beraber geldiler işte

    Montpellier 'in kaçamak cevap vermediği veya şaka amaçlı cevap vermediğini nerden biliyor sunuz? Adamın konuştuğu program, konuştuğu kişi ve konunun içeriği önemli. Biraz empati fazla değil hocam biraz empati kurun.

    Adam aptal değil ama pekte severek geldiği söylenemez. İnter kovmuş en iyi teklifi GS vermiş ee haliyle Gs 'ye gelmesi mantıklı.
  • 21-01-2013, 20:06:44
    #20
    İyi güzel sevindikte takımımızın ahı gitmiş vahı kalmış Belhanda'yı alsalar kaç yazar. Bizim takımda köklü değişiklik şart. Başkan ve teknik direktör en başta gitmeli artık.
  • 21-01-2013, 20:08:55
    #21
    Üyeliği durduruldu
    O değilde Aykut varken Belhanda'dan yararlanabilceğinizi sanıyormusunuz gerçekten? Selçuğu oynatır bunu oynatmaz
  • 21-01-2013, 20:15:14
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Montpellier 'in kaçamak cevap vermediği veya şaka amaçlı cevap vermediğini nerden biliyor sunuz? Adamın konuştuğu program, konuştuğu kişi ve konunun içeriği önemli. Biraz empati fazla değil hocam biraz empati kurun.

    Adam aptal değil ama pekte severek geldiği söylenemez. İnter kovmuş en iyi teklifi GS vermiş ee haliyle Gs 'ye gelmesi mantıklı.
    Severek gelmedi belki ama İstanbula ayak bastıktan sonra fena sevdi Yeni Fotoğraflara mesajlara baksana ondan çok eşi bayıldı Daha derbi var arenayı görsün sonra iyiki gelmişim der
  • 21-01-2013, 20:16:32
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Yıllarca aldığı her futboluyu Alex'e karşılaştıranlar şimdi gelmiş onla kıyaslanmaz bunla kıyaslanmaz diyorlar ya işte biz kaba etimizle gülüyoruz. allah aşkına hayırlı olsun deyin, kalitesiz deyin, ya da başka bir şey söyleyin ama şu ezik kompleksinizden kurtulun. Spor bölümünün içine ediyorsunuz.

    Belhanda transferi resmi olarak duyuruldu mu yoksa sadece KAP'a bildirilen haber mi var şu anda? Transfer gerçekleşirse, tek dileğim stoch gibi olmaması. Bununda olmaması için sahaya değil, saha kenarına transfer gerekiyor. Aykutun yerine.
  • 21-01-2013, 20:21:55
    #24
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Severek gelmedi belki ama İstanbula ayak bastıktan sonra fena sevdi Yeni Fotoğraflara mesajlara baksana ondan çok eşi bayıldı Daha derbi var arenayı görsün sonra iyiki gelmişim der

    Bu yorum daha objektif oldu hocam. İnşallah sever ve katkısı olur. Para alıp yatan oyunculardan olmaz umarım.
  • 21-01-2013, 20:52:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tip durumlarda gurur yapmaya gerek yok. O zaman Gs Sneijder hiç almamalıydı. Adam evime daha yakınım demişti bir yerleriyle dalga geçti.
    Bugün evine geldi adam yanlış bişey mi söyledi
  • 21-01-2013, 21:14:43
    #26
    Ehhh Hadi Hayırlısı Olsun Bakalım

    Sevindim ya Bu Adam Süper Valla... Kim Ne Derse Desin.

    ...
  • 21-01-2013, 21:20:07
    #27
    Daha görüşülüyormuş arkadaşlar sakin kesin değil, gelmeme ihtimali var, gelirse iyi olur. Ancak ben yılın ortasında büyük paralar harcanmaması gerektiğine inanıyorum.

    Bu sadece anı kurtarmak olur, keşke sezon sonunu bekleselerdi.