Severek gelmedi belki ama İstanbula ayak bastıktan sonra fena sevdi

Yeni Fotoğraflara mesajlara baksana ondan çok eşi bayıldı

Daha derbi var arenayı görsün sonra iyiki gelmişim der
Bu yorum daha objektif oldu hocam.

İnşallah sever ve katkısı olur. Para alıp yatan oyunculardan olmaz umarım.