Daha görüşülüyormuş arkadaşlar sakin kesin değil, gelmeme ihtimali var, gelirse iyi olur. Ancak ben yılın ortasında büyük paralar harcanmaması gerektiğine inanıyorum.

Bu sadece anı kurtarmak olur, keşke sezon sonunu bekleselerdi.