• 22-01-2013, 00:30:18
    #38
    Üyeliği durduruldu
    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nelerle uğraşıyorlar ya. Çok fazla uzamaz inşallah bizimkisi gibi. Yoksa b.ku çıkıyor sonra.
  • 22-01-2013, 00:44:32
    #39
    Yalnız transfer zamanlaması müthiş, durumun kötüye gidişatını gösteren bir maçın sabahına transfer haberi
  • 22-01-2013, 00:44:51
    #40
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sneijder Değil Messide gelse KADIKOY'de Galibiyet Göremeyeceksiniz ona üzülüyorum ben.

    (Galatasaraylı arkadaşların haline içten acıyan Bir Fenerbahçeli yazdı)
    Doğru söylüyon kadıköyde kupa kaldırmak her babayiğidin harcı olamaz. Orada kupa kaldıran tek takımdır GALATASARAY.
  • 22-01-2013, 00:47:59
    #41
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sneijder Değil Messide gelse KADIKOY'de Galibiyet Göremeyeceksiniz ona üzülüyorum ben.

    (Galatasaraylı arkadaşların haline içten acıyan Bir Fenerbahçeli yazdı)


    Yav he he
  • 22-01-2013, 00:49:19
    #42
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlanmanın Hiç Gereği Yok...

    Şöyle "Zerzevatları" Kâle Bile Almayın.


    ...
    Olayı fanatiklik bağlamında söylememiştim. Gelip burada böyle gereksiz konular üzerine tartışma çıkaracak biri de değilim. Fanatik biri de değilim. Söylediğimi de tüm samimiyetimle söylemiştim. Geçen 2-2 biten maçta yanımızda oturan bir arkadaş Fenerliydi. Tüm morali alt üst oldu dolayısıyla bizim de tadımız kaçtı.

    Yani söylediğimde ne ironi vardı ne de alttan alta dalga geçme isteği. Futbol topicine attığım mesaj sınırlıdır zaten.

    Neyse amacım kimseyi üzmek kırmak değildi, yanlış anlaşıldıysak affola.
  • 22-01-2013, 00:51:13
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence iyi oyuncu Belhanda, en azından gelecek vaadeden bir oyuncu yani. Eğer Fenerbahçe yetiştirmeyi bilirse kârda edebilir bu oyuncudan. Teknik olarak gayet iyi fiziksel olarak yetersiz kalabilir, kendini geliştirmeli. Ancak Fenerbahçeli arkadaşlardan ricam;

    Alıntı
    Galatasaray İnter'in Attıklarını, Fenerbahçe İnter'in Taptıklarını Alır !
    Alıntı
    Belhanda transferinin sneijder transferinden önemli olduğunu söylemeye gerek yok heralde birini takımı istemezken diğerinin avrupa peşnde
    gibi yorumlar yapıp kendinizi küçültmeyin. Galatasraylı taraftarlara tavsiyemde Sniejder'i almışken Galatasaray başkasının oyuncularıyla işiniz ne kim kimi alıyorsa alsın.
  • 22-01-2013, 01:01:23
    #44
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayı fanatiklik bağlamında söylememiştim. Gelip burada böyle gereksiz konular üzerine tartışma çıkaracak biri de değilim. Fanatik biri de değilim. Söylediğimi de tüm samimiyetimle söylemiştim. Geçen 2-2 biten maçta yanımızda oturan bir arkadaş Fenerliydi. Tüm morali alt üst oldu dolayısıyla bizim de tadımız kaçtı.

    Yani söylediğimde ne ironi vardı ne de alttan alta dalga geçme isteği. Futbol topicine attığım mesaj sınırlıdır zaten.

    Neyse amacım kimseyi üzmek kırmak değildi, yanlış anlaşıldıysak affola.
    Yok Estafurullah Hocam...
    Güzel Mesajın için de Ayrıca Memnun Oldum.

    Eyvallah.

    ...
  • 22-01-2013, 01:05:36
    #45
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yav he he
    arkadaş galibiyet alamazsınız demiş siz fotoğraf koymuşşunuz kadıköyde kupa alamazsınız mı demiş ? galibiyet alamazsınız mı demiş ? önce bu noktayı iyi kavrayin keza koyduğunuz fotoğraftaki maç berabere bitmiş bir maçtı galibiyet yine yok yani