Belhanda Fenerbahçe'de
76
●3.592
- 22-01-2013, 00:30:18Üyeliği durdurulduberqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nelerle uğraşıyorlar ya. Çok fazla uzamaz inşallah bizimkisi gibi. Yoksa b.ku çıkıyor sonra.
- 22-01-2013, 00:44:51Doğru söylüyon kadıköyde kupa kaldırmak her babayiğidin harcı olamaz. Orada kupa kaldıran tek takımdır GALATASARAY.Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2013, 00:49:19Olayı fanatiklik bağlamında söylememiştim. Gelip burada böyle gereksiz konular üzerine tartışma çıkaracak biri de değilim. Fanatik biri de değilim. Söylediğimi de tüm samimiyetimle söylemiştim. Geçen 2-2 biten maçta yanımızda oturan bir arkadaş Fenerliydi. Tüm morali alt üst oldu dolayısıyla bizim de tadımız kaçtı.MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani söylediğimde ne ironi vardı ne de alttan alta dalga geçme isteği. Futbol topicine attığım mesaj sınırlıdır zaten.
Neyse amacım kimseyi üzmek kırmak değildi, yanlış anlaşıldıysak affola. - 22-01-2013, 00:51:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence iyi oyuncu Belhanda, en azından gelecek vaadeden bir oyuncu yani. Eğer Fenerbahçe yetiştirmeyi bilirse kârda edebilir bu oyuncudan. Teknik olarak gayet iyi fiziksel olarak yetersiz kalabilir, kendini geliştirmeli. Ancak Fenerbahçeli arkadaşlardan ricam;
Alıntıgibi yorumlar yapıp kendinizi küçültmeyin. Galatasraylı taraftarlara tavsiyemde Sniejder'i almışken Galatasaray başkasının oyuncularıyla işiniz ne kim kimi alıyorsa alsın.Alıntı - 22-01-2013, 01:01:23Yok Estafurullah Hocam...ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel Mesajın için de Ayrıca Memnun Oldum.
Eyvallah.
... - 22-01-2013, 01:05:36arkadaş galibiyet alamazsınız demiş siz fotoğraf koymuşşunuz kadıköyde kupa alamazsınız mı demiş ? galibiyet alamazsınız mı demiş ? önce bu noktayı iyi kavrayin keza koyduğunuz fotoğraftaki maç berabere bitmiş bir maçtı galibiyet yine yok yanioccili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nelerle uğraşıyorlar ya. Çok fazla uzamaz inşallah bizimkisi gibi. Yoksa b.ku çıkıyor sonra.
