Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sneijder Değil Messide gelse KADIKOY'de Galibiyet Göremeyeceksiniz ona üzülüyorum ben.

(Galatasaraylı arkadaşların haline içten acıyan Bir Fenerbahçeli yazdı)


Yav he he