Olayı fanatiklik bağlamında söylememiştim. Gelip burada böyle gereksiz konular üzerine tartışma çıkaracak biri de değilim. Fanatik biri de değilim. Söylediğimi de tüm samimiyetimle söylemiştim. Geçen 2-2 biten maçta yanımızda oturan bir arkadaş Fenerliydi. Tüm morali alt üst oldu dolayısıyla bizim de tadımız kaçtı.
Yani söylediğimde ne ironi vardı ne de alttan alta dalga geçme isteği. Futbol topicine attığım mesaj sınırlıdır zaten.
Neyse amacım kimseyi üzmek kırmak değildi, yanlış anlaşıldıysak affola.
Yok Estafurullah Hocam...
Güzel Mesajın için de Ayrıca Memnun Oldum.
Eyvallah.
...