Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahanızda şampiyonluk alındı ve kutlandı. Klasik fenerbahçelinin kendini avutması. Galatasaray'ın yenememesi kadıköyde.
Bizde 100. Yılınızda şampiyonluğu elinizden aldık vs vs diye gider.

Bence gerek yok böyle şeylere, sonra türk futbolu neden gelisemiyor diyorsunuz.
Konuya bak yorumlara bak..