• 07-01-2013, 22:04:31
    #28
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain skoru topa gird.fener m'gladbach macinda 0-3 biter diyince baya bi ters yazi gelmisti i 1-1 yapti suan skoru bence zirvede birak haci


    Stochada tebrikler
    Yooooo adamın Kaçıncı Ofsaytta Kalışı....

    Belediye Spor Maçını Kolay Kazanır Demişti Belediyenin Kanalında Boğuldu ?

    ...
  • 07-01-2013, 22:19:54
    #29
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yooooo adamın Kaçıncı Ofsaytta Kalışı....

    Belediye Spor Maçını Kolay Kazanır Demişti Belediyenin Kanalında Boğuldu ?

    ...
    Kendi takiminin xx maci kaybedecegiz kesin dedigini gordun mu? Ben Fenerbahce ile ilgili yorumlarini soyledim. Yoksa bizde cok gorduk Helalll kasimpasaaaaaa diyipde sonra maci aldigimizda kayiplara karisanlari onlara birsey demiyoruz.
  • 10-01-2013, 09:10:23
    #30
    %78 rekor farkla birinci olmuş. asıl fark fenerbahçe farkı tabiki.


    http://www.youtube.com/watch?v=rdHTIZZxp0U
  • 10-01-2013, 10:27:19
    #31
    adamlar oylama sistemini değiştiriceklermiş artık internetten oylama olmucakmış fenerbahce yüzünden


    http://spor.mynet.com/haber/fenerbah...sasirtti/58594

    'FENERBAHÇELİ TARAFTARLARIN GÜCÜ'
    İngilizler'in desteğine karşılık Stoch'un golüne tepki gösterenler de vardı. Yapılan yorumlar, "Fenerbahçetaraftarı gücünü kullanarak Stoch'un kazanmasını sağlandı. Arkasındaki bu güçlü potansiyel sayesinde Stoch'un kazandığı ödül sorgulanmalı ve oylama sistemi değişmeli. Stoch'un attığı gol Falcao ve İbrahimovic'in golünden daha mı güzel?" şeklinde oldu.
  • 10-01-2013, 10:53:36
    #32
    DomainTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar oylama sistemini değiştiriceklermiş artık internetten oylama olmucakmış fenerbahce yüzünden


    http://spor.mynet.com/haber/fenerbah...sasirtti/58594

    'FENERBAHÇELİ TARAFTARLARIN GÜCÜ'
    İngilizler'in desteğine karşılık Stoch'un golüne tepki gösterenler de vardı. Yapılan yorumlar, "Fenerbahçetaraftarı gücünü kullanarak Stoch'un kazanmasını sağlandı. Arkasındaki bu güçlü potansiyel sayesinde Stoch'un kazandığı ödül sorgulanmalı ve oylama sistemi değişmeli. Stoch'un attığı gol Falcao ve İbrahimovic'in golünden daha mı güzel?" şeklinde oldu.
    Türkiye Liginde de şampiyonluk sistemini değiştireceklermiş. Bundan sonra 1.ler değilde 2.ler Şampiyon olacakmış hadi yine iyisiniz bu halde 2010-2011 sezonu şampiyonu sizsiniz Sadri çıkar kupa istemeye.