DomainTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar oylama sistemini değiştiriceklermiş artık internetten oylama olmucakmış fenerbahce yüzünden


http://spor.mynet.com/haber/fenerbah...sasirtti/58594

'FENERBAHÇELİ TARAFTARLARIN GÜCÜ'
İngilizler'in desteğine karşılık Stoch'un golüne tepki gösterenler de vardı. Yapılan yorumlar, "Fenerbahçetaraftarı gücünü kullanarak Stoch'un kazanmasını sağlandı. Arkasındaki bu güçlü potansiyel sayesinde Stoch'un kazandığı ödül sorgulanmalı ve oylama sistemi değişmeli. Stoch'un attığı gol Falcao ve İbrahimovic'in golünden daha mı güzel?" şeklinde oldu.
Türkiye Liginde de şampiyonluk sistemini değiştireceklermiş. Bundan sonra 1.ler değilde 2.ler Şampiyon olacakmış hadi yine iyisiniz bu halde 2010-2011 sezonu şampiyonu sizsiniz Sadri çıkar kupa istemeye.