domain skoru topa gird.fener m'gladbach macinda 0-3 biter diyince baya bi ters yazi gelmisti i 1-1 yapti suan skoru

bence zirvede birak haci
Stochada tebrikler
Yooooo adamın Kaçıncı Ofsaytta Kalışı....
Belediye Spor Maçını Kolay Kazanır Demişti Belediyenin Kanalında Boğuldu ?
...