mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain skoru topa gird.fener m'gladbach macinda 0-3 biter diyince baya bi ters yazi gelmisti i 1-1 yapti suan skoru bence zirvede birak haci


Stochada tebrikler
Yooooo adamın Kaçıncı Ofsaytta Kalışı....

Belediye Spor Maçını Kolay Kazanır Demişti Belediyenin Kanalında Boğuldu ?

...