adamlar oylama sistemini değiştiriceklermiş artık internetten oylama olmucakmış fenerbahce yüzünden


http://spor.mynet.com/haber/fenerbah...sasirtti/58594

'FENERBAHÇELİ TARAFTARLARIN GÜCÜ'
İngilizler'in desteğine karşılık Stoch'un golüne tepki gösterenler de vardı. Yapılan yorumlar, "Fenerbahçetaraftarı gücünü kullanarak Stoch'un kazanmasını sağlandı. Arkasındaki bu güçlü potansiyel sayesinde Stoch'un kazandığı ödül sorgulanmalı ve oylama sistemi değişmeli. Stoch'un attığı gol Falcao ve İbrahimovic'in golünden daha mı güzel?" şeklinde oldu.