• 05-01-2013, 15:32:22
    #10
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neymar neysede Falcao biraz daha insan olsa idi Stoch rahat alabilirdi ama zorlar biraz
  • 05-01-2013, 20:17:28
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasaraylıyım oy verdim güzel gol atmış. Yalnız diğer futbolcularada haksızlık etmeyelim neymarda iyi çalışmışç
  • 05-01-2013, 20:29:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Golü atanın adı Olcan olsaydı uğraşırdın değil mi?
    Hemde nasıl uğraşırdı 1. yapmak için ellerinden geleni yaparlardı.
  • 05-01-2013, 20:35:11
    #13
    Googital.com
    Kenrith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome gizli pencere sınırsız oy haberiniz olsun
    O nasıl oluyor hocam?
  • 05-01-2013, 20:39:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nasıl oluyor hocam?
    Kapatıp tekrar gizli pencere açtığımızda sürekli ip değişiyor gizli pencereyi aç kapat aç kapat

  • 05-01-2013, 20:39:38
    #15
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nasıl oluyor hocam?
    ctrl+shift+N
  • 05-01-2013, 20:44:23
    #16
    Gizli pencere ile 3 defa oy verdim. Falcao 'da nefis gol atmış ama.
  • 05-01-2013, 22:04:04
    #17
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaraylıyım oy verdim güzel gol atmış. Yalnız diğer futbolcularada haksızlık etmeyelim neymarda iyi çalışmışç
    Teşekkürler Hocam. Keşke Herkes Sizin Kadar Anlayışlı Olsa. Bence Burda Takım Değil Golün Çıktığı Ülke Duyurulması Önemli.
  • 06-01-2013, 03:51:32
    #18
    Stoch'un golü güzelde, ilk 3'e alınmayan daha güzel goller vardı.