BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaraylıyım oy verdim güzel gol atmış. Yalnız diğer futbolcularada haksızlık etmeyelim neymarda iyi çalışmışç
Teşekkürler Hocam. Keşke Herkes Sizin Kadar Anlayışlı Olsa. Bence Burda Takım Değil Golün Çıktığı Ülke Duyurulması Önemli.