MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yooooo adamın Kaçıncı Ofsaytta Kalışı....

Belediye Spor Maçını Kolay Kazanır Demişti Belediyenin Kanalında Boğuldu ?

...
Kendi takiminin xx maci kaybedecegiz kesin dedigini gordun mu? Ben Fenerbahce ile ilgili yorumlarini soyledim. Yoksa bizde cok gorduk Helalll kasimpasaaaaaa diyipde sonra maci aldigimizda kayiplara karisanlari onlara birsey demiyoruz.