Yooooo adamın Kaçıncı Ofsaytta Kalışı....
Belediye Spor Maçını Kolay Kazanır Demişti Belediyenin Kanalında Boğuldu ?
...
Kendi takiminin xx maci kaybedecegiz kesin dedigini gordun mu? Ben Fenerbahce ile ilgili yorumlarini soyledim. Yoksa bizde cok gorduk Helalll kasimpasaaaaaa diyipde sonra maci aldigimizda kayiplara karisanlari onlara birsey demiyoruz.