• 18-10-2012, 09:54:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Tarih; 12 Ekim Cuma... Yer; Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri... A Milliler, akşam oynanacak Romanya maçının son hazırlıklarını yapıyor. Emre, “Sakatım diye oynamamak yok” diyor; Selçuk İnan, “Yanlış yapıyorsun” yanıtını veriyor. Sözlü tartışma, yumruklaşmaya dönüyor. Volkan araya giriyor, Selçuk’u arkaya itiyor. Burak, Volkan’ın üzerine yürüyor. Abdullah Avcı, Selçuk ve Burak’ı kadro dışı bırakıyor.

    Yer; Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri... Tarih; 12 Ekim Cuma... Romanya maçına artık sayılı saatler var. Milli Takım sahaya çıkmış, artık Romanya karşısında neler yapılması gerektiğini tartışıyor futbolcular... Bu tartışmalar sürüp giderken, takım kaptanı olarak Emre Belözoğlu söz alıyor. Öncelikle bu maçın önemine değinen Kaptan Emre, konuşmasını şu sözlerle noktalıyor:

    Kısa sürede alevlendi

    “Kimse sakatlığı bahane edip oynamamazlık yapmasın. Sonuçta hepimiz bu kutsal forma altında bir onur mücadelesi veriyoruz. Hepimizin fedakârlık yapması gerekiyor...”

    Emre’nin bu sözlerine, Selçuk İnan’dan anında yanıt geliyor. Hafif sakatlığı bulunduğu için bu sözleri üzerine alınan Selçuk, Kaptan’a karşı çıkıyor: “Yanlış yapıyorsun, yanlış konuşuyorsun...”

    İkili arasında başlayan söz düellosu, kısa sürede resmen kavgaya dönüşüyor. Emre Belözoğlu ile Selçuk İnan arasında yaşanan gerilime son vermek için ikilinin arasına giren Volkan Demirel, “Kaptanınla böyle konuşamazsın” diyerek Selçuk’u Emre’nin karşısından çekip arkaya itiyor.

    Kavgayı ayırmak isteyen Volkan’ın Selçuk’a yaptığı bu hareketi farklı yorumlayan, Selçuk’un hem takım hem de yakın arkadaşı Burak Yılmaz ise Volkan’a saldırıyor.

    En vahim iddia...

    Tekmeler tokatlar havada uçuşuyor. İdman sahasında çok daha büyük bir hadisenin çıkması, diğer futbolcuların Emre-Volkan ve Selçuk-Burak ikililerinin arasına ördüğü etten duvar sayesinde önleniyor.

    Daha sonra konuyu tüm yönleriyle inceleyen teknik direktör Abdullah Avcı, Selçuk İnan ve Burak Yılmaz’ı Romanya maçının kadrosundan çıkartıyor. Romanya karşılaşmasını Şükrü Saracoğlu Stadı’nın tribünlerinden izleyen iki oyuncunun isimleri, ertesi gün de Macaristan maçının aday kadrosundan siliniyor.
    Olay elbette üzücü, fakat ortaya atılan şu iddialar ise tüyler ürpertici:

    “Selçuk İnan’ın hafif sakatlığı olduğu doğru, fakat Burak Yılmaz’ın hiçbir şeyi yoktu. Bu olay yaşanmasa, Burak, Romanya maçında direkt oynayabilir, Selçuk da onbir başlamasa bile ilerleyen dakikalarda süre alabilirdi. Üstelik iki oyuncu, Macaristan’a giden kafilede de banko yer alabilirdi.”
    Kaynak : Fanatik

    Eğer gerçekten varsa böyle bişey, çok büyük sıkıntı var. Bunu toparlamak öyle kolay değil. Kulüp içi olur ama, milli takım *** bu.

    Edit:

    Galatasaray'ın ve Milli takımımızın yıldız oyuncuları Selçuk İnan ve Burak Yılmaz, sarı kırmızılı kulübün resmi internet sitesi aracılığıyla açıklamada bulundu.

    Burak Yılmaz ve Selçuk İnan, Milli takımın iki maçında da kasten oynamadıklarına dair yapılan haberleri kınadıklarını açıkladı.

    İşte iki oyuncunun Galatasaray resmi internet sitesi aracılığıyla yaptığı o açıklama:


    Alıntı
    "Bu ülkede doğmuş yetişmiş ve TC vatandaşı olan her sporcu gibi bizler için de Milli Takımlarda görev yapmak, Milli formayı terimiz ile ıslatmak onur ve gurur vesilesidir. Şartlar, verilen görevin süresi ve büyüklüğü ne olursa olsun hiçbir Milli Sporcu formasına ve kariyerine leke sürecek bir davranışta bulunmaz.

    Bizlerin dahil olduğu hiçbir sorun ve kötü olay olmadığı halde yazılı ve görsel medyada konunun ne kalitede ve ne içerikte tartışıldığını üzülerek izliyoruz. Suskunluğumuzun yanlış anlaşıldığını fark ettiğimizden bu açıklamayı yapmayı görev bildik.

    Bizler, Burak Yılmaz ve Selçuk İnan Milli takımımızın başarısı için ter döktüğümüz sırada yaşadığımız sağlık sorununun verdiğinden daha büyük yarayı ve acıyı, medyadaki fütursuz yalanlar ve doğruymuş gibi hikaye edilen hayal ürünü senaryolar sayesinde yaşadık. Bizim “ahlak düzeyimiz ve Milli takım sevgimiz” ile ilgili tartışma açmaya çalışan bu “yalancıların” ahlak seviyelerini değerlendirmeyi Tüm Galatasaraylılara ve tüm spor kamuoyuna bırakıyoruz.

    Açık ve net olarak ifade ediyoruz ki, bizler ne Milli Takımdaki bir takım arkadaşımızla, ne de Milli takım teknik heyeti ile en ufak bir sorun ve tartışma yaşamadık. Sevgili takım arkadaşlarımız Emre Belözoğlu ve Volkan Demirel ile aramızda yaşanmış hiçbir kötü olayın olmadığı gerçeğini bir kez daha vurgulayarak kamuoyu ile paylaşırız.

    Yaşadığımız sağlık sorunları nedeniyle Milli takımda olamayışımızın bize verdiği üzüntüyü yazdıkları yalanlarla ve televizyon programlarındaki iftira dolu konuşmaları ile büyüten kişileri, Tüm Galatasaraylıların ve tüm spor camiasının bilgisine ve değerlendirmesine sunarız."
  • 18-10-2012, 11:04:37
    #2
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emre volkan burak

    3unun kisiliklerine diyecek seyleri siralamayayim. Ama selcuk sakin bir oyuncu eger onu bile icine soktularsa durum vahim. Eger gercekten boyle birsey varsa ne diyelimde ne olsun.

    Kimsenin babasinin mali degil milli takim ama onu bile insanlardan uzaklastiriyorlar. Bu hale getirenlere takimin ucak carpsin.
  • 18-10-2012, 14:12:21
    #3
    Doğru mu bilmiyorum ama milli takımda Volkan yada bir başkasını tanımam 20-25 milyon değil onları destekleyen tüm ülkenin adı için oraya çıkıyorlar. Emre bence yüreğini koymuş ortaya olması gerekende o zaten herkesin bunu yapması lazım, biraz kasacaksın kendini şeker değilsin eriyesin oynayanlar nasıl oynuyor. Selçuk biraz popülaritesi arttı diye şimdiden orası burası oynamaya başlamış.Az bile olmuş orası milli takım kimsenin triplerini çekecek yer değil.Volkan'dan da forma alınması lazım bir süre kendine çok güveniyor o yüzden gol yemeye başladı.Biraz kendini toparlayıp hak etmesi lazım o formayı.
  • 18-10-2012, 15:24:29
    #4
    Yakında liechteinstein andorra san marino gibi oluruz önüne gelen yener gider : )
  • 18-10-2012, 15:35:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru mu bilmiyorum ama milli takımda Volkan yada bir başkasını tanımam 20-25 milyon değil onları destekleyen tüm ülkenin adı için oraya çıkıyorlar. Emre bence yüreğini koymuş ortaya olması gerekende o zaten herkesin bunu yapması lazım, biraz kasacaksın kendini şeker değilsin eriyesin oynayanlar nasıl oynuyor. Selçuk biraz popülaritesi arttı diye şimdiden orası burası oynamaya başlamış.Az bile olmuş orası milli takım kimsenin triplerini çekecek yer değil.Volkan'dan da forma alınması lazım bir süre kendine çok güveniyor o yüzden gol yemeye başladı.Biraz kendini toparlayıp hak etmesi lazım o formayı.
    Selçuk şu an Türkiye'nin en iyi orta sahası.
    Bırakta orası burası kalksın ?
    Adam oynadığı ilk maçta girer girmez gol attı.
    Sen hala neyin derdindesin. Selçuk'suz milli takım olmaz.
  • 18-10-2012, 16:00:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selçuk şu an Türkiye'nin en iyi orta sahası.
    Bırakta orası burası kalksın ?
    Adam oynadığı ilk maçta girer girmez gol attı.
    Sen hala neyin derdindesin. Selçuk'suz milli takım olmaz.
    Dostum sen 10 kişi Estonya'ya gol atmayla futbolcu değerlendiriyorsan bir şey demiyorum da Selçuk Galatasaray'da da bu sene iyi değil. Oynayan adamların da ondan aşağı yanı yok birisi Atletico Madrid'de, diğeri Fenerbahçe'de.
  • 18-10-2012, 16:18:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen 10 kişi Estonya'ya gol atmayla futbolcu değerlendiriyorsan bir şey demiyorum da Selçuk Galatasaray'da da bu sene iyi değil. Oynayan adamların da ondan aşağı yanı yok birisi Atletico Madrid'de, diğeri Fenerbahçe'de.
    Gol ile kıyaslamıyorum ben. Adamın girer girmez etki yaptığını söylüyorum.
    Gol ile kıyaslasam dakika 19 dan beri 10 kişi oynayan takıma gol atamayan hücum oyuncusuna sallarım.
    Fenerbahçe'de oynayan arkadaş kim ? Mehmet Topal mı ?
    Selçuk ile Mehmet'i bir mi tutuyosun. Birisi defansif orta saha dışında oynayamayan sadece yan pas yapan birisi.
    Diğeri çift yönlü oyunun kaderini değiştirebilecek birisi.
    Emre ile Selçuğu yine karşılaştırdığımızda Selçuk ağır basar. Emre yaşlandı ve çok pas hatası yapıyor. Buna sinirli kişiliğinide katarsak dediğim çok mantıklı olarak göze batıyor.
    Selçuğun form düşüklüğü Milli takımda moralinin düşmesidir ve Melo'nun formsuz olmasıdır.

    Selçuğun yanına koy Mehmet Topalı. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
    Selçuğun yanına koy Nuri'yi. Selçuk defansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
    Selçuğun yanına koy Emre'yi. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.

    Selçuk mutlaka oynamalı bu takımda.
  • 18-10-2012, 16:30:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Emre her konuda kalite olarak Selçuk'tan üstün, özellikle tecrube olarak. Burak zaten fıs. İsabet olmuş oynamamaları.
  • 18-10-2012, 16:40:20
    #9
    cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gol ile kıyaslamıyorum ben. Adamın girer girmez etki yaptığını söylüyorum.
    Gol ile kıyaslasam dakika 19 dan beri 10 kişi oynayan takıma gol atamayan hücum oyuncusuna sallarım.
    Fenerbahçe'de oynayan arkadaş kim ? Mehmet Topal mı ?
    Selçuk ile Mehmet'i bir mi tutuyosun. Birisi defansif orta saha dışında oynayamayan sadece yan pas yapan birisi.
    Diğeri çift yönlü oyunun kaderini değiştirebilecek birisi.
    Emre ile Selçuğu yine karşılaştırdığımızda Selçuk ağır basar. Emre yaşlandı ve çok pas hatası yapıyor. Buna sinirli kişiliğinide katarsak dediğim çok mantıklı olarak göze batıyor.
    Selçuğun form düşüklüğü Milli takımda moralinin düşmesidir ve Melo'nun formsuz olmasıdır.

    Selçuğun yanına koy Mehmet Topalı. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
    Selçuğun yanına koy Nuri'yi. Selçuk defansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
    Selçuğun yanına koy Emre'yi. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.

    Selçuk mutlaka oynamalı bu takımda.
    Allah aşkına Emre'den üstün deme Selçuk güldürme beni tırnağı olamaz birisi Inter'de orda burda oynamış, öteki 2 sene süper ligde karabüğe falan oynadı diye kral yapılmış bir oyuncu.

    Allah aşkına Liverpool, Real Madrid, Dortmund'da futbol oynamış adam yedek oturuyor da sesi çıkmıyor nedir bu Selçuk Selçuk nerde oynamış bu adam bizim mahalle ligi dışında.