cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selçuk şu an Türkiye'nin en iyi orta sahası.
Bırakta orası burası kalksın ?
Adam oynadığı ilk maçta girer girmez gol attı.
Sen hala neyin derdindesin. Selçuk'suz milli takım olmaz.
Dostum sen 10 kişi Estonya'ya gol atmayla futbolcu değerlendiriyorsan bir şey demiyorum da Selçuk Galatasaray'da da bu sene iyi değil. Oynayan adamların da ondan aşağı yanı yok birisi Atletico Madrid'de, diğeri Fenerbahçe'de.