cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gol ile kıyaslamıyorum ben. Adamın girer girmez etki yaptığını söylüyorum.
Gol ile kıyaslasam dakika 19 dan beri 10 kişi oynayan takıma gol atamayan hücum oyuncusuna sallarım.
Fenerbahçe'de oynayan arkadaş kim ? Mehmet Topal mı ?
Selçuk ile Mehmet'i bir mi tutuyosun. Birisi defansif orta saha dışında oynayamayan sadece yan pas yapan birisi.
Diğeri çift yönlü oyunun kaderini değiştirebilecek birisi.
Emre ile Selçuğu yine karşılaştırdığımızda Selçuk ağır basar. Emre yaşlandı ve çok pas hatası yapıyor. Buna sinirli kişiliğinide katarsak dediğim çok mantıklı olarak göze batıyor.
Selçuğun form düşüklüğü Milli takımda moralinin düşmesidir ve Melo'nun formsuz olmasıdır.

Selçuğun yanına koy Mehmet Topalı. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
Selçuğun yanına koy Nuri'yi. Selçuk defansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
Selçuğun yanına koy Emre'yi. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.

Selçuk mutlaka oynamalı bu takımda.
Allah aşkına Emre'den üstün deme Selçuk güldürme beni tırnağı olamaz birisi Inter'de orda burda oynamış, öteki 2 sene süper ligde karabüğe falan oynadı diye kral yapılmış bir oyuncu.

Allah aşkına Liverpool, Real Madrid, Dortmund'da futbol oynamış adam yedek oturuyor da sesi çıkmıyor nedir bu Selçuk Selçuk nerde oynamış bu adam bizim mahalle ligi dışında.