• 18-10-2012, 22:02:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Komik olan kim pardon ?
    Emre ile Xavi örneklemesi veriyosun bana utanmadan bide.
    Meireles Liverpool, Porto, Chelsea gibi kulüplerde oynadı diye çok mu iyi sayılır ?
    Sabri yıllarca Galatasaray'da ? Selçuk Şahin yıllardır Fenerbahçe'de ? Kaliteleri belli adamların.
    Q7 Chelsea, İnter, Porto formaları giydi ama hepsindede istikrarsızdı. İstikrarlı adam olsa satarlar mı ? Veya Meireles'i satarlarmıydı ?

    Mantığınıza sizin.
  • 18-10-2012, 22:15:13
    #20
    Emre Türk futboluna çok şey kattı Emre'nin yerini şu anda hiç bir adamla türkiye dolduramazsınız. Ama Emre keşke o güzel oyununu karakterinede yansıtsabilseydi.
  • 18-10-2012, 22:35:39
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostum Selçuk diye bahsettiğin adam bizim bildiğimiz İnan değil mi ?

    Meireless'ten iyi falan iyice abartmaya başladın bildiğin ayağına hakim iyi bir orta saha oyuncusu Selçuk İnan. Ama fazlası değil.
  • 18-10-2012, 22:51:44
    #22
    Her ne kadar kaynak Fanatik olsa da bu olay doğru olabilir. Hadi diyelim bu durum doğru, Emre bunları yapmış ancak Emre'ye burada küfür etmek, hakaret etmekle kimsenin eline bir şey geçmiyor.

    Volkan ve Emre'yi kadro dışı bırakmak Selçuk ve Burak'ı kadro dışı bırakmaktan daha riskli gelmiştir belki de Abdullah hocaya. Burada yapması gereken eğer bu durum doğruysa 4 oyuncunun kadro dışı olması ve olaya göre ağır cezalar alması...
  • 18-10-2012, 23:15:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meireles Liverpool, Porto, Chelsea gibi kulüplerde oynadı diye çok mu iyi sayılır ?
    Liverpool, Porto ve Chelsea angut degil herhalde, bir bildikleri varki, adami oynatmislar. Bir insan evladida bu takimlarda oynamissa, yuksek kaliteli futboldudur.

    cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabri yıllarca Galatasaray'da ? Selçuk Şahin yıllardır Fenerbahçe'de ? Kaliteleri belli adamların.
    E zaten bu kazmalari takimda tuttuklari icin yillardan beri avrupada nal topluyoruz. Bizdeki transfer butcesini orta sira alman takimina ver, bak nasil CLde 2-3 senede bir kere ceyrek final oynuyor.

    cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Q7 Chelsea, İnter, Porto formaları giydi ama hepsindede istikrarsızdı. İstikrarlı adam olsa satarlar mı ?
    Yahu Q7 ile Meireles bir mi allah askina. Q7 ariza oldugu icin BJKya surgune gonderildi. Meireles maliyet dusurmek icin FBye gonderildi. Meireles istikrarsiz oldugu icin degil, o bolge icin cok para aldigindan gitti. Chelseade parami yok diye sacmasapan cumle kurma ihtimalin yuksek oldugu icin simdiden soyleyeyim, paralari sinirsiz degil, ve hesaplarini bilmek zorundalar. Adam fazlalik oldugu icin ve iyi bonservis onerildigi icin gondrildi. Yoksa istikrarsiz falan degildi. Zaten Chelseada bir senede 30+ macta oynamis herif, daha ne yapsin.

    Guzel kardesim sen istikrarin ne demek oldugunu bildigine emin misin. Ac bak bu adamin kariyerine... Son 6 yilda her sene 30 mac oynamis adamdan bahsediyoruz. Bizde para cok, parasini verdik aldik adami. Bu kadar basit. Meirelesin son 10 yilda oynadigi en basarisiz takim FB, Selcuk'un hayati boyunca oynadigi en iyi takim GS. Yani buna baksan bile aradaki farki anlarsin.

    TRde yabanci kisitlamasi var. Bu yuzden ortanin hafif ustu futbolcular bile yildiz gibi takiliyor. Al bu Selcuk'u gonder ispanyaya, alacagi para 1 milyon euro etmez. Burada adam yoklugundan cok iyi paralar aliyor. TRde sinirsiz yabanci hakki olsun, bunun oynayacagi takim Antep. Su andaki iyi haliyle belki Bursa ve TSde oynar. Yukarisi zor. Koymuslar yabanci kisitlamasini, bunlarda cuvalla parayi hakketmeden aliyor.

    Bide gitmisin Emrenin su andaki halinden iyi falan demissin. Yahu Karabukspora karsi Selcuk daha iyi olabilir, gerci FB ve GSnin oyun sistemlerinden dolayi orta sahalarinin verimliligini karsilastirmak sacma, ama eyvallah diyelim. Cikacaksin Manu deplasmanina, soralim Fatih Terim'e Emreyi mi ister, Selcuk Inanimi... Selcuk sahaya girerken ayaklari titrer, Emre girerken gozunden alevler fiskirir. Emre 20-21 yasindayken UEFA kupasi almis adam, Selcuk 27 yasinda hayatinin ilk CL macina cikmis adam. Emre bizim takimin kalite olarak 3 gomlek ustundedir, herif FBli diye yillarca oynadi, yoksa o kalitede adami biz ruyamizda goruruz...Emrenin 32 yasinda surgune gittigi takim bile Selcuk'un hayati boyunca oynamayi hayal bile edemeyecegi kalitededir... Emreyi karakteri yuzunden sevmeyebilirsin, eyvallahta, yigidi oldur, hakkini ver. Bu adam son 50 yildaki en kariyerli turk futbolcusu. Boru degil, adam Interde oynadi. Senin iyi dedigin Selcuk'u interin B takimina almazlar.
  • 18-10-2012, 23:21:54
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Selçuk'u da gördük. Gol attı sevinmedi bile. Babasının takımında oynamıyor, milli takımda oynuyor.

    Emre'yi karakter bakımından sevmesem de yıllardır milli takıma olan katkısını tartışmak bile saçma olur.

    Zaten Selçukla Emre'yi kıyaslayanların futboldan anlamadığı çok net. Süper ligde Galatasaray'da Mersin'e karşı oynayan Selçukla, Türkiye'de oynayan Selçuk aynı değil, olamaz da. Arada rakiplerin kalite farkı var, bunu da düşünmek gerek.
  • 18-10-2012, 23:30:39
    #25
    ne selçukmuş arkadaş yere göğe sığdıramıyorlar ... 2 sene süper ligin küçük takımlarına iyi oynadı xavi ile filan kıyaslamaya kalktınız. Napmış ş.liginde ? takımı daha 2 maçta gol bile atamamış şimdiye kadar oynadığı milli maçlarda ne yapmış ? hangi büyük maçı çevirmiş ? yuh yani ... bu adam bu kadar iyiydi de avrupadaki takımların gözü kör mü umut'u bile aldılarda selçuk süper ligde kaldı...

    eskiden olan yılmaz, zafer biryol filan vardı... küçük liglerin istatistikleri yüksek topçuları...

    rıdvan denen varlık oğuz çetin milli takımdan gönderildiğinden beri milli takımın arkasından atıp tutuyor, çok bilmiş oğuz çetin çıkmış akıl veriyor millete milli takım şöyle olmalı böyle olmalı , balık hafızası var sanki adamda geçen sene kendi yaptıklarını unutuyor.... milli takımda ERSUN YENAL'ı bitiren ikili yine işbaşına geçtii...