Her ne kadar kaynak Fanatik olsa da bu olay doğru olabilir. Hadi diyelim bu durum doğru, Emre bunları yapmış ancak Emre'ye burada küfür etmek, hakaret etmekle kimsenin eline bir şey geçmiyor.

Volkan ve Emre'yi kadro dışı bırakmak Selçuk ve Burak'ı kadro dışı bırakmaktan daha riskli gelmiştir belki de Abdullah hocaya. Burada yapması gereken eğer bu durum doğruysa 4 oyuncunun kadro dışı olması ve olaya göre ağır cezalar alması...