Selçuk'u da gördük. Gol attı sevinmedi bile. Babasının takımında oynamıyor, milli takımda oynuyor.
Emre'yi karakter bakımından sevmesem de yıllardır milli takıma olan katkısını tartışmak bile saçma olur.
Zaten Selçukla Emre'yi kıyaslayanların futboldan anlamadığı çok net. Süper ligde Galatasaray'da Mersin'e karşı oynayan Selçukla, Türkiye'de oynayan Selçuk aynı değil, olamaz da. Arada rakiplerin kalite farkı var, bunu da düşünmek gerek.