Doğru mu bilmiyorum ama milli takımda Volkan yada bir başkasını tanımam 20-25 milyon değil onları destekleyen tüm ülkenin adı için oraya çıkıyorlar. Emre bence yüreğini koymuş ortaya olması gerekende o zaten herkesin bunu yapması lazım, biraz kasacaksın kendini şeker değilsin eriyesin oynayanlar nasıl oynuyor. Selçuk biraz popülaritesi arttı diye şimdiden orası burası oynamaya başlamış.Az bile olmuş orası milli takım kimsenin triplerini çekecek yer değil.Volkan'dan da forma alınması lazım bir süre kendine çok güveniyor o yüzden gol yemeye başladı.Biraz kendini toparlayıp hak etmesi lazım o formayı.
Selçuk şu an Türkiye'nin en iyi orta sahası.
Bırakta orası burası kalksın ?
Adam oynadığı ilk maçta girer girmez gol attı.
Sen hala neyin derdindesin. Selçuk'suz milli takım olmaz.