SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum sen 10 kişi Estonya'ya gol atmayla futbolcu değerlendiriyorsan bir şey demiyorum da Selçuk Galatasaray'da da bu sene iyi değil. Oynayan adamların da ondan aşağı yanı yok birisi Atletico Madrid'de, diğeri Fenerbahçe'de.
Gol ile kıyaslamıyorum ben. Adamın girer girmez etki yaptığını söylüyorum.
Gol ile kıyaslasam dakika 19 dan beri 10 kişi oynayan takıma gol atamayan hücum oyuncusuna sallarım.
Fenerbahçe'de oynayan arkadaş kim ? Mehmet Topal mı ?
Selçuk ile Mehmet'i bir mi tutuyosun. Birisi defansif orta saha dışında oynayamayan sadece yan pas yapan birisi.
Diğeri çift yönlü oyunun kaderini değiştirebilecek birisi.
Emre ile Selçuğu yine karşılaştırdığımızda Selçuk ağır basar. Emre yaşlandı ve çok pas hatası yapıyor. Buna sinirli kişiliğinide katarsak dediğim çok mantıklı olarak göze batıyor.
Selçuğun form düşüklüğü Milli takımda moralinin düşmesidir ve Melo'nun formsuz olmasıdır.

Selçuğun yanına koy Mehmet Topalı. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
Selçuğun yanına koy Nuri'yi. Selçuk defansa ağırlıklı oynasın iş yapar.
Selçuğun yanına koy Emre'yi. Selçuk ofansa ağırlıklı oynasın iş yapar.

Selçuk mutlaka oynamalı bu takımda.