Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 28-09-2012, 17:02:34
    Voli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gitmemeli. Fenerbahçe'nin evladı ve verilen şansı en iyi şekilde değerlendirdi. 1 şampiyonluk ve 1 türkiye kupasıyla bu yıl takım daha da iyi olacağına inanıyorum. Aykut hocaya sonsuz şans verilmeli diye düşünenlerdenim.
    O şampiyonluk şaibeli Aykut Kocaman takımı şampiyon yaptı diyemezsiniz Türkiye Kupasını aldı tamam hatta final maçında Bursaya karşı Fenerbahçe'nin başında en iyi maçını oynattı belki ama Alex'in oyununu da pas geçmemek lazım +en büyük rakiplerimizden bjk,gs ve ts zaten elenmişti.Sonuç olarak geçmişte elde ettiği hiçbir başarı bulunmayan Aykut Kocaman Fenerbahçe camiasına büyük zarar veriyor en kısa sürede gider umarım.Bi 5-6 sene sonra kendini biraz daha geliştirip biraz daha tecrübe kazanıp gelir takımın başına bknz. Fatih Terim kaç gez gidip geldi Galatasaray'dan aynı şekilde Şenol Güneş Trabzondan gidip tekrar geldi.Diğer takımların T.D lerine baktığınızda Fatih Terim avrupada takım çalıştırmış milli takım çalıştırmış başarılı olmuş aynı şekilde Şenol Güneş milli takım çalıştırmış bir TD ama Aykut Kocaman'ın geçmişte elde ettiği hiçbir başarı yok.Şöyle sorayım size diyelim ki ameliyat olmanız gerekiyor gidip bi uzmana,profesöre mi ameliyat olursunuz yoksa tıp fakültesini yeni bitiren bi asistana mı?
  • 28-09-2012, 17:32:34
    Voli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gitmemeli. Fenerbahçe'nin evladı ve verilen şansı en iyi şekilde değerlendirdi. 1 şampiyonluk ve 1 türkiye kupasıyla bu yıl takım daha da iyi olacağına inanıyorum. Aykut hocaya sonsuz şans verilmeli diye düşünenlerdenim.

    Bir Trabzonlu bakış açısından evet ama Fenerbahçeli açısından hayır neden mi?

    3 yılda oturmuş bir oyun stilimiz yok
    3 yılda takıma bir genç kazandıramadı
    3 yılda takım kondisyonu diye bir şey yok
    3 yılda aldığımız hiç bir türk oyuncu iyi çıkmadı ( yabancıda ama 1-2 kişi hariç )
    3 yılın sonuna bakıyorum hala oyun stilimiz yok ve geleceğe dair bir planıda yok.
  • 28-09-2012, 18:05:14
    Backlink Hizmetleri
    İlk senesinde 82 puanla şampiyon olduk.

    İkinci senesinde, malum süreçte takımı ayakta tuttu. Yarım puan farkla 2.olduk.

    İkinci senesinde, 29 yıldır alamadığımız Türkiye kupasını aldık.

    Üçüncü senesinde ya şampiyon ya ikinci oluruz.

    Aykut hoca başarısız değildir. Zaman zaman her teknik direktör hata yapabilir. Başarı için istikrar gerekir. İnşallah uzun yıllar takımın başında kalır
  • 28-09-2012, 18:21:57
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahçe ile ligte 2. olmak ne zamandan beri başarı sayılıyor? Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın her sene her durumda hedefi şampiyonluktur ve kadro itibariyle 2. olmak başarı değildir.
  • 28-09-2012, 18:23:54
    onehost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk senesinde 82 puanla şampiyon olduk.

    İkinci senesinde, malum süreçte takımı ayakta tuttu. Yarım puan farkla 2.olduk.

    İkinci senesinde, 29 yıldır alamadığımız Türkiye kupasını aldık.

    Üçüncü senesinde ya şampiyon ya ikinci oluruz.

    Aykut hoca başarısız değildir. Zaman zaman her teknik direktör hata yapabilir. Başarı için istikrar gerekir. İnşallah uzun yıllar takımın başında kalır
    Malesef size katılmıyorum hocam bu adam bu işten anlamıyor.Trabzon maçında 2 kanat oyuncusu M.Topuz ve Stoch'u oyundan aldı o değişiklikten sonrada kanatlardan gidemedik bunu yaptıktan sonra bu adama teknik direktör demek istemiyorum stoch berbattı kabul hatta çok öncelerden değişmesi gerekirdi ama kanat oyuncusunu çıkartıp yerine libero ve forvet alıyorsan senin teknik anlayışında sorun var demektir.
  • 28-09-2012, 18:46:08
    Backlink Hizmetleri
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe ile ligte 2. olmak ne zamandan beri başarı sayılıyor? Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın her sene her durumda hedefi şampiyonluktur ve kadro itibariyle 2. olmak başarı değildir.
    Bence başarıdır.
  • 28-09-2012, 21:29:39
    Üyeliği durduruldu
    onehost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence başarıdır.
    2006'da ve 2010'da Daum'un yaptıkları başarıdır ama 34 maçta 9 puan fark yiyip süper finalde yarım puanla şampiyonluğu kaçırmak başarı değildir bence.

    Bak mesela Carvalhal BJK'yi süper final'e soktu. Herkes BJK hocası değil ama anadolu takımında rahat çalışır dedi. Görüyoruz şuan İBB'yi. Kupadan elendiler vs.

    Millet farkı anlayamıyor. Carvalhal; Simao, Quaresma, Almeida, Fernandez gibi oyuncuları olan takımı süper final'e sokmuştu. Şimdi ise İBB'de. O kadro ile 3. olan adam İBB kadrosu ile bakalım bu sene kaçıncı olacak Şuan; 6. sırada fakat uzun süre orada duramayacaklar.

    Aykut Kocaman sağolsun valla taraftar bile bölünmeye başladı. :S
  • 28-09-2012, 22:58:58
    Kasımpaşa maçında ne olacak yine nasıl saçmalayacak bakalım merak ediyorum
  • 28-09-2012, 23:25:11
    Üyeliği durduruldu
    CrawL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasımpaşa maçında ne olacak yine nasıl saçmalayacak bakalım merak ediyorum
    Bugün F. Terim takım kötü gidiyor diye 3. değişikliğini 60 küsürüncü dakikada yaptı. Aykut Kocaman takım ilk yarı 3 yese, 2. yarı 65. dakikaya kadar bekliyor ilk değişiklik için