Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe ile ligte 2. olmak ne zamandan beri başarı sayılıyor? Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın her sene her durumda hedefi şampiyonluktur ve kadro itibariyle 2. olmak başarı değildir.
Bence başarıdır.