Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 25-09-2012, 00:14:27
    Üyeliği durduruldu
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet evet Aragones getirelim. Çok iyi bir sezon geçirmiştik onla? Belli bir kalitesi var geçmişi başarılarla dolu.
    Hocam,

    Ben Aragonesi getirelim demiyorum. Ama Aragonesi getiriyorsanizda, adama saglam transfer butcesi verip, transferleri yapmasini istemek gerekiyor. Bizim yapmadigimiz bu. Kaliteli adamlari getiriyoruz, adamlari serbest birakmiyor, kafamiza gore transfer yapiyoruz.

    Isin trajikomik tarafida en olmayacak adami getirip, transferi onun eline biraktigimiz son 4 sezon. Tamamen kaynak israfi.

    Dauma ve Zicoya taninan zamana, transfer butcesine ve sonuclara bak, sonra Aykut Kocamana taninan sureye ve transfer butcesine bak. Yani bu sacmaligi futboldan anlayan bir insanin yapmasi zor. Aykut Kocaman'inda artik bu isi ceviremedigini anlayip, birakip gitmesi lazim, taraftari bu kadar sinir krizine sokmaya kimsenin hakki yok, bu gidisle biri bunu dover, simdiden soyleyeyim.
  • 25-09-2012, 00:17:30
    Eninde sonunda gidecek bu 2 maç olur 5 maç olur ama en geç devre arası kesin gideceğini veya tekmeyi yiyeceğini düşünüyorum sabırda biyere kadar sonuçta
  • 25-09-2012, 00:19:06
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşımı öğrenmek istiyorsan açık adres vereyim. Gel görüşelim öğrenirsin bey kardeşim fazla lafa gerek yok. İnsanların düşüncelerine saygı duymayı öğreneceksin.
    Yok yanlış anlamışsınız düşünceleriniz saygı tabiki duyuyorum ben örnek verdim sadece. Son olarak bende adres verebilirim nevşehirli değiliz ama Adanalıyız.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:19:06 -->-> Daha önceki mesaj 21:17:33 --

    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Sende bu tek TD ile uzun yillar calisilmasi artik saplanti haline gelmis. Tek TD kim olursa olsun, ama uzun yillar calistirsin, sonunda basari gelecek diye biseyi kendini inandirmissin. Bu sende inanc haline geldigi icin dogrulugunu artik sorgulamiyorsun. Alintiladigin orneklerdeki TDler uzun kaldiklari icin basarili degil, basarili olduklari icin uzun kaliyorlar.

    Mesela Wenger icin basarisiz ama hala gorevinde falan demissin. Bunlar FB taraftari basari kistasi. Arsenal gibi bir takim icin yeterli bir basari kistasi degil. Cunku FBin olusu bile ligi ilk 5te bitirir, Arsenalin olusu kume duser. Arsenalin TDsi sampiyon olamadi diye kovulmaz, cunku zaten ortalama 7-8 senede bir kere anca sampiyon oluyorlar. Bizde durum farkli, son 10 yili incele, Arogones zamani haric, ya birinciyizdir, ya ikinci. Bizde 72-73 puan yapamayan TD basarisizdir. Illa adamida gonderecegiz diye bir kural yok, takim iyi oynuyorsa, ama sanssizliklar, yada sakatliklar yuzunden sampiyon olmamissak, ama iyi futbol oynuyorsak, kalsin. Ama hem 3 yildan beri kotu futbol, hem basarisizlik varsa, hemde avrupadan adi sani duyulmamis takimlara elenme varsa TDnin gitmesi lazim.

    Neyse konuyu dagitmayayim, Arsenalie donelim. Arsenalin gecmisini incelersen, 15-20 yil gibi uzun sureler sampiyon olamadiklarini gorursun. Yani Arsenal ortanin ustu bir takimken, Wenger ile ligi devamli ilk 4 icinde bitiren ve CL gelirleri ile devamli buyuyen bir takimdir. Bu adam ucuza futbolcu bulur, oynatir, satar. Bak asagida Arsenalin son 50-60 yildaki lig pozisyonlarinin grafigi var. 97'den sonrasi Wengerli yillar. Grafikteki ani degismeyi, Arsenalin nasil Wenger ile ucmaya basladigini goruyormusun. Bunun icinde oyle uzun yillar beklememisler. Wenger'in kara kasi, kara gozu icin o pozisyonda tutmuyorlar, istikrar olsun diye de tutmuyorlar. Adam Arsenali level atlattigi icin, ligin 4'unden asagi indirmedigi icin tutuyorlar.

    Ha sunuda soyleyeyim. Arsenalin transfer butcesi pozitiftir. Yani sattiklarindan kazandigi para aldiklarindan cok daha fazladir. Wenger bizim kadar para harcasa ve ligi sampiyon bitiremezse, kovarlar. Aykut Kocamanin son 4 yilda yaptigi transferlerin maliyeti 70-80 milyon avroyu gecer. Bu kadar para harcayip, bir kere bile CLye kalamiyorsan, adami birak kovmayi, doverler.

    TYukarida bir arkadas daha soylemis, bende ayni fikirdeyim. Bu basarisizliklardan sonra Aykut Kocaman'i destekleyenin FBli oldugundan suphe duyarim.


    oha abime bak be grafikle cevap veriyor
  • 25-09-2012, 00:35:46
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oha abime bak be grafikle cevap veriyor
    Grafigi yapan ben degilim, zaten Arsenal'in wiki sayfasinda var. Yapmak icin zaten ugrasmam, grafik olarak takimdaki degisimi gostermesi acisindan iyi.
  • 25-09-2012, 01:20:07
    Bazı arkadaşlar istikrar içiin TD'nin uzun süreli kalması gerektiğini dile getirmişler.

    Doğruya doğru şimdi.
    istikrar için uzun yılar takımın başında olan td ler daha başarılı oluyor.
    ama..
    aması var işte bir de
    Kimi td ler vardır, oynattığı futbolla ışık verir, şampiyonluk gelmezsede arkasında durulur desteklenir, kimi td ler ise oynattıkları futbol ile seyircileri fıtık eder.

    İşte fener taraftarı oynattığı futbolla ışık vermeyen bir teknik direktörün arkasında durulmasına karşın..

    Bakın Fenerbahçenin en iyi futbolunu oynadığı dönemler,taraftlı tarafsız hemen herkesin kabul ettiği zico dönemiydi.

    Yense yenilsede zevk veriyordu. Işık veriyordu. Brezilya gibi bir ülkede beyaz pele denilen ve futbol görüşlerine çok önem veren bir td idi, madem istikrar için uzun yollar çalışılmalıydı şampiyonlar liginde çeyrek final oynatmış şampiyon yapmış ve oynattığı futbolu ile ışık veren bir adamı neden gönderdiler o zaman?
  • 25-09-2012, 01:41:12
    Üyeliği durduruldu
    HasBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı arkadaşlar istikrar içiin TD'nin uzun süreli kalması gerektiğini dile getirmişler.

    Doğruya doğru şimdi.
    istikrar için uzun yılar takımın başında olan td ler daha başarılı oluyor.
    ama..
    aması var işte bir de
    Kimi td ler vardır, oynattığı futbolla ışık verir, şampiyonluk gelmezsede arkasında durulur desteklenir, kimi td ler ise oynattıkları futbol ile seyircileri fıtık eder.

    İşte fener taraftarı oynattığı futbolla ışık vermeyen bir teknik direktörün arkasında durulmasına karşın..

    Bakın Fenerbahçenin en iyi futbolunu oynadığı dönemler,taraftlı tarafsız hemen herkesin kabul ettiği zico dönemiydi.

    Yense yenilsede zevk veriyordu. Işık veriyordu. Brezilya gibi bir ülkede beyaz pele denilen ve futbol görüşlerine çok önem veren bir td idi, madem istikrar için uzun yollar çalışılmalıydı şampiyonlar liginde çeyrek final oynatmış şampiyon yapmış ve oynattığı futbolu ile ışık veren bir adamı neden gönderdiler o zaman?
    Ücreti yüzünden

    Zamanında Aurelio'nun, Serdar'ın, Wederson'un gitme sebebi neyse o da oydu. Aziz Yıldırım zamanında belirtmişti. Benim milli kalecim istediği parayı almıyor bu takımda Serdar kim ben ona o kadar para vereyim diye.

    Şuan gelsin çıkıp en ufak bir şey demem. Keşke gelse. Bir kere Alex ona çok saygı duyuyor. ŞL asist kralı olmuştu 2008'de Alex. Heykeli açılırken konuşmasında; "Bana çocukluk kahramanım Zico ile çalışma fırsatı sağlayan kulübüme çok teşekkür ediyorum" demişti.

    Bienvenu gibi adamlardan kurtuluruz en azından. Beğenmediğimiz Selçuk'u Busquets'e çevirir valla Deniz Barış, Uğur Boral onun döneminde parlayan oyunculardı. Keza GG. Kezman yerine Niang olsaydı o dönem belkide şuan Türkiye'ye 2. avrupa kupasını getirmiş olacaktık.
  • 25-09-2012, 10:06:45
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olcan resmen dedi hoca sen biraz daha takimda kal :d
  • 25-09-2012, 11:40:05
    Zico şuan gelse en iki kupa getirir ama nerede...
  • 25-09-2012, 11:45:05
    CrawL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eninde sonunda gidecek bu 2 maç olur 5 maç olur ama en geç devre arası kesin gideceğini veya tekmeyi yiyeceğini düşünüyorum sabırda biyere kadar sonuçta
    Kim tekme yiyecek Aykut Kocaman mı? Kimden tekme yiyecek Aziz Yıldırımdan mı ? Sen gerçekten buna inanıyorsan. Hayal dünyan oldukça geniş