Bence gitmemeli. Fenerbahçe'nin evladı ve verilen şansı en iyi şekilde değerlendirdi. 1 şampiyonluk ve 1 türkiye kupasıyla bu yıl takım daha da iyi olacağına inanıyorum. Aykut hocaya sonsuz şans verilmeli diye düşünenlerdenim.
Bir Trabzonlu bakış açısından evet

ama Fenerbahçeli açısından hayır neden mi?
3 yılda oturmuş bir oyun stilimiz yok
3 yılda takıma bir genç kazandıramadı
3 yılda takım kondisyonu diye bir şey yok
3 yılda aldığımız hiç bir türk oyuncu iyi çıkmadı ( yabancıda ama 1-2 kişi hariç )
3 yılın sonuna bakıyorum hala oyun stilimiz yok ve geleceğe dair bir planıda yok.