Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 28-09-2012, 00:34:04
    CrawL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 saat antreman yaptırıyor günlük profesyonel bir takım heleki Fenerbahçe gibi bir takım için çok kısa değil mi bu süre amatör kümede oynayan bir arkadaşım var 3 saat antreman yapıyoruz diyor günde
    Konusu açılmışken şunu farkettem Aykut Hoca geldiğiniden berli takımın kondisyon yönünüden zayıfladığını gördüm. Dakika 60 dedinmi belli başlı oyuncular hariç hepsi çöküyor. Bize gelen kondisyonlu oyuncular belli bir süre sonra onlarda düşüyor.

    Kondisyonerlerde iş yok.

    Birde sakatlanan oyuncu çok geç iyileşiyor.
  • 28-09-2012, 11:28:25
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konusu açılmışken şunu farkettem Aykut Hoca geldiğiniden berli takımın kondisyon yönünüden zayıfladığını gördüm. Dakika 60 dedinmi belli başlı oyuncular hariç hepsi çöküyor. Bize gelen kondisyonlu oyuncular belli bir süre sonra onlarda düşüyor.

    Kondisyonerlerde iş yok.

    Birde sakatlanan oyuncu çok geç iyileşiyor.
    Eşi dostu kondisyoner vs. yaparsa böyle olur

    Yabancı bir futbolcunun hayalidir Fenerbahçe'de oynamak. Yıllık trilyonlar kazan, 20 maçta 3 gol, 5 asist yap, Antrenman bebek işi gelir zaten. Oh. Fenerbahçe'de top ayağına değsin zenginsin. Eski günlere döndük..

    Chelsea'den ve Liverpool'dan gelen 2 oyuncumuz terlemeden idman bitiriyordur burada(Kuyt, Mei)
  • 28-09-2012, 12:01:37
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde sakatlanan oyuncu çok geç iyileşiyor.
    Hatırlar mısın bilmem ama bizde Serdar Kesimal diye bir oyuncu vardı. Onun neyi var ya? Bacağı mı kırıldı bağları mı koptu ne oldu adam 5-6 aydır ortada yok.
  • 28-09-2012, 12:04:28
    Googital.com
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşi dostu kondisyoner vs. yaparsa böyle olur

    Yabancı bir futbolcunun hayalidir Fenerbahçe'de oynamak. Yıllık trilyonlar kazan, 20 maçta 3 gol, 5 asist yap, Antrenman bebek işi gelir zaten. Oh. Fenerbahçe'de top ayağına değsin zenginsin. Eski günlere döndük..

    Chelsea'den ve Liverpool'dan gelen 2 oyuncumuz terlemeden idman bitiriyordur burada(Kuyt, Mei)
    Selcuğun yatını gördünmü
  • 28-09-2012, 12:43:57
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selcuğun yatını gördünmü
    Görmedim ama doğrudur 8 senede toplam kaç maça çıktı bilmiyorum ama Zico da, Daum da bu adamı oynatmıyordu. Oynatsalar bile zorunluluktan sadece.
  • 28-09-2012, 13:50:57
    İşimiz zor gerçekten
  • 28-09-2012, 13:57:55
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlar mısın bilmem ama bizde Serdar Kesimal diye bir oyuncu vardı. Onun neyi var ya? Bacağı mı kırıldı bağları mı koptu ne oldu adam 5-6 aydır ortada yok.

    oynen vardı ama ne oldu bilmiyorum acaba Aykut Hoca pişsin diye bir anadolu takımınamı yolladı aldığı zaman

    Egemen bir sakatlandı 1 aydır yok. Volkanın omzu çıktı 1 ay oynamadı.
  • 28-09-2012, 13:59:34
    Bence gitmemeli. Fenerbahçe'nin evladı ve verilen şansı en iyi şekilde değerlendirdi. 1 şampiyonluk ve 1 türkiye kupasıyla bu yıl takım daha da iyi olacağına inanıyorum. Aykut hocaya sonsuz şans verilmeli diye düşünenlerdenim.
  • 28-09-2012, 15:01:41
    Kesinlikle gitmeli. Hayır şıkkını seçenlerin gs bjk taraftarları olduğunu düşünüyorum fenerbahçenin iyiliğini istemedikleri için f