syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konusu açılmışken şunu farkettem Aykut Hoca geldiğiniden berli takımın kondisyon yönünüden zayıfladığını gördüm. Dakika 60 dedinmi belli başlı oyuncular hariç hepsi çöküyor. Bize gelen kondisyonlu oyuncular belli bir süre sonra onlarda düşüyor.

Kondisyonerlerde iş yok.

Birde sakatlanan oyuncu çok geç iyileşiyor.
Eşi dostu kondisyoner vs. yaparsa böyle olur

Yabancı bir futbolcunun hayalidir Fenerbahçe'de oynamak. Yıllık trilyonlar kazan, 20 maçta 3 gol, 5 asist yap, Antrenman bebek işi gelir zaten. Oh. Fenerbahçe'de top ayağına değsin zenginsin. Eski günlere döndük..

Chelsea'den ve Liverpool'dan gelen 2 oyuncumuz terlemeden idman bitiriyordur burada(Kuyt, Mei)