Bence gitmemeli. Fenerbahçe'nin evladı ve verilen şansı en iyi şekilde değerlendirdi. 1 şampiyonluk ve 1 türkiye kupasıyla bu yıl takım daha da iyi olacağına inanıyorum. Aykut hocaya sonsuz şans verilmeli diye düşünenlerdenim.