1.5 saat antreman yaptırıyor günlük profesyonel bir takım heleki Fenerbahçe gibi bir takım için çok kısa değil mi bu süre amatör kümede oynayan bir arkadaşım var 3 saat antreman yapıyoruz diyor günde
Konusu açılmışken şunu farkettem Aykut Hoca geldiğiniden berli takımın kondisyon yönünüden zayıfladığını gördüm. Dakika 60 dedinmi belli başlı oyuncular hariç hepsi çöküyor. Bize gelen kondisyonlu oyuncular belli bir süre sonra onlarda düşüyor.
Kondisyonerlerde iş yok.
Birde sakatlanan oyuncu çok geç iyileşiyor.